IKEA!!

Idag eller ja rättare sagt om nån minut ska jag och Jonas åka till IKEA =) Ska kika på lite saker och sen är de skönt att komma ut lite! När jag väl är på bra humör!
Igår va jag på ett jävla dåligt humör =(
Men har ju fått svarpå varför mitt humör svänger!
Jag vill säga min nyhet till allt och alla! Men känner att de är bäst att vänta lite.

Och varför inte vänta?! Kul att ha lite hemlis ;)

I veckan SKA jag träffa Emma. Kom på i torsdags att visst fan jag skulle ju messa Emma men kom hem runt halv 5 från Linnea och va massa trött. Och somna på soffan efter maten, eller ja efter Linnea följde jga med Therese hem och prata lite med Lena =) Va skit längesen!
Sen tänkte jag att jag får skicka när jag kommer fram till jobbet men tro fan att jag glömde de! Jag glömmer allt nu hela tiden =S

Men ska messa henne så fort jag är klar här.. Om jag nu kommer ihåg detta!
Nu är Jonas klar på toa så nu ska vi åka =)
Ha en skön dag i de otroligt fina vädret!!

Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Anonym.

Jag vet någon som är gravid!



Ett plus ett blir två.



Du skriver att du har en hemlighet och humörsvängningar.



Din syster skriver i sitt senaste inlägg;

"sedan när vi kom hem på lördag eftermiddagen så var allt jennifer pratade om bebis haha..

längtar till dec/nov eller kanske blir det jan:)..men varför det skriver jag en annan ggn;)...lovat att hålla det:D...men blir lika glad varje ggn jag tänker på det..(.*nepp inte en bebis på g här)........"



GRATTIS!

2010-04-12 @ 00:53:30
Postat av: Linda!

Anonmym : Jag tänker inte avslöja än va de är som är min hemlis faktiskt! Och humörsvängningar har jag haft typ hela mitt liv om du frågar resten av min familj!

Och läser du lite mer i min syster blogg så står de att TOMMYS HADE MED SEJ SIN SYSTERS BEBIS! Så så va de med den saken =)

2010-04-12 @ 11:26:30
URL: http://asomilinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0