Nyvaken!

Nyss kommit upp. Blev lite länge idag men så är de ju ibland! Och sen gick jag upp en sväng med Jonas när han skulle packa och greja =)

Sitter och kikar Gossip Girls nu, vet inte när jag såg de sist faktiskt!

Och en sak till att jag tycker de är kul med kommentarer men inte när dom är Anonyma. Ska dom skriva något får dom gärna visa vem dom är. Och verkar vara någon jag känner eftersom hon/han läser min systers oxå!
Men innan ni lämnar kommentarer så snälla läs ordentligt. Jennifer prata om Tommys systers bebis som dom hade med sej på kalaset! Inget mer med de!
De finns fler folk som har bebis! Och min hemlis kommer bara ut till vissa som jag tycker behöver veta om den just nu! Tids nog kommer den fram! Kanske är en bebis, kanske ska gifta mej, kanske ska göra något annat... vem vet! Bara dom som behöver! =)

Nu ska jag kika lite på Hem till Gårdensom börjar snart sen ska jag gå ut en sväng till apoteket och köpa alvedon och sen till affären och köpa lite mat! Ska jobba inatt så behöver lite mat innan jag åker och sen inatt. Blir alltid så hungrig på natten(och nej de är inget jag blivit nu något jag ALLTID varit)

Jaja ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0