Städa...

har städat lite nu. Så är helt slut =s
Håller på och tvättat oxå*oj va duktig jag är*
Men orka inte städa mer så får fortsätta sen eller imorgon. Mest lite småplock och dammsugning kvar.
Jonas kommer hem snart så jag får la passa på att äta innan han kommer för vi ska åka iväg direkt. Suck han hinner inte ens hem innan han ska iväg. Och så är de varje vecka.
Allti något.

Nästa vecka så är jag ledig rätt mycke oxå så då ska jag bara va hemma. Förutom den dagen jag ska va med Emma och tror de va onsdag vi prata om. Denna veckan har jag vart iväg på grejer varje dag och ska jobba hela helgen.
Så nästq vecka tänker jag inte lämna lägenheten knappt. Så de så.

Blir lite köttsoppa till middag. Ja jag vet idag igen men de går så snabbt att göra :)

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Theodornicoline

Great work,webmaster,nice design!

2011-06-02 @ 14:28:58
URL: http://theodornicoline.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0