03:47

Ja då va kl 03:48.. Börjar bli lite seg.. har ingen lust att jobba!
Hade hellre vart hemma och sovit i min säng.. Är lite trött och har sovit dåligt på dagen!

Men men nu är jag här och ska va glad att jag har ett fast jobb =) Så ska inte klaga..
Ska ju snart gå hemma iaf..

Har la en del att skriva men en del saker vill man hålla för sej själv och inte publicera så kanske är bäst så!
Orkar inte att de ska bli tjafs.. Eller ja tjafs och tjafs blir de la inte men ja nä skit samma =)

Veckan som vart hände inte mycke.. hälsa på lite folk och jobbade..
Helgen har jag bara jobbat, myst med Jonas och vart hos mamma och pappa. Imorgon ska vi ta de sista i lägenheten så ska jag och mamma städa den på ondag! Är ju ett måste tyvärr =( Men orka. Fast lika bra att få de gjort så har man inte de att tänka på sen!
Ska ju ändå lämna nyckeln snart!
Så blir man av med den =)

Jo just de Jonas har målat i hallen hemma =) Fast bara grundat men de blev fint så längtar tills den "vanliga" färgen kommer upp och torkat så man kan sätta upp nya hatthyllan och tavla man köpt och så!
Och fick hem torktummlaren(?) ida oxå! Så nu är de bara utblåset(?) som fattas.
Ska försöka komma ihåg och beställa en sån.

Fick hem taxfree katalogen i veckan oxå så ska kika lite i den. Ska inte ha så värst mycke i den faktiskt. Men är sugen på någon ny parfym.. Någon som har nåt förlag på en god parfym?
Vill ju helst ha min Go She men den finns ju fan inte att få tag på så lätt =(

Jaja nu ska jag greja lite.. kan ju inte sitta här helle natten ;)

Har jag iof inte gjort för satte mej för att kika mailen lite fort så kom jag på att jag kan skriva några rader eller så =)

Och på tisdag ska jag och mamma åka till Trollhättan för då kommer den sista bildelen vi behöver till Hondan. Hade ju köpt en bildel men så klart va de fel så fick köpt en ny annars hade bilen vart klar nu så hade man kunnat besiktiga den i veckan men själklart är de något som ska krångla..

Urch mina fötter och ben pulserar.. hatar att samla på mej vatten.. men va ska man göra.. är ju bara 15 veckor kvar =D Så får la stå ut!!

Jaja ha de gött.. ska försöka skriva lite oftare!
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0