Måndag!

Ja då va de måndag då.. tråkigt men sant. Jonas har åkt för drygt 1 timme sen =(
Men han är snart hemma igen för de är snart onsdag =D
Så idag händer inte mycke.. Tvätta typ..
Jossan kommer hit sen. Eller om jag ska hämta henne. Får la se. Så de blir de de gamla vanliga: äta, spela dator och kika TV.

Ska ju packa oxå självklart.

Och så ska jag till jobbet lite oxå. Skrev ju att jag va ledig men kom på att de är jag ju inte alls. Måste ju dit oxå självklart.

Har vart vaken sen 05,30 typ. Då va jag pigg men nu är jag inte specielt pigg*suck* har börjat jäspa en del.
Men gör ju inget om man somnar lite på soffan. Hade jag legat kvar i sängenm så hade jag bara legat och vridigt och vänt på mej. Och haft ont i kroppen.


Ska kika lite på Hem till gården nu. Har inte sett fredagens avsnitt så får la göra de!

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0