Onsdag 12:45

Ja då har denna dagen snart gått..
Har vart uppe sen kl 7 imorses.. Har städat i lägenheten.. Eller ja mamma och Jossan gjorde la mest men jag städa badrummet iaf.
Och bar ut lite grejer. Va mer skräp och skit kvar än jag trodde*suck*

Men nu är jag hemma igen.. Ont i fötterna.. Och ska sätta mej och kika på Hem till Gården på datorn.
Sen blir de la lite mat, kotletter och potatisgratäng. Gott.....

Har jobbat måndag och tisdag. Och ska jobba fredag och lördag =( Orka.. Vill inte och har ingen lust. Men ska stå ut dom sista dagarna innan semester...

Och så saknar jag Jonas.. hatar att han är borta. Tänker mycke på hur de kommer bli sen. Kommer jag få göra allt själv?? Han kommer självklart hjälpa till när han kommer hem från torsdagar till måndag morgon men hur ska man stå ut att byta blöja, tvätta, städa och klara allt man ska helt själv?? De gör man la så men jag är som dom flesta som känner mej vet att jag är en trött person ;) Nä men jag kan säga att jag inte mår så bra över att han kanske inte får jobba hemma så vetti fan hur detta kommer gå!
Får väl prata lite med Jonas om detta.. Han kan la iof inte göra så mycke om han inte får jobba hemma så...

Jaja nu har jag skrivit av mej lite...

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0