Söndag.

Ja då va de redan söndag...
Har jobbat hela helgen =( Tråkigt men de måste ju göras. Blev 5te helgen i rad. Men nu ska jag vara ledig tills den 26/8 för då åker vi till Bulgarien. Och då blir jag ledig en hel vecka till. Plus att jag är ledig typ hela veckan efter vi kommer hem och jobbar på söndagen helgen vi kommit hem.

Så de ska bli skönt. De suger att jag skrev fel på havandeskapspapprena =( Annars hade jag fått va hemma redan 24/9. Men ska se om jag och chefen kan komma överens om något.

Har ingen lust att skriva något här heller så varför jag sitter här vet jag inte.

Jonas föräldrar har vart här typ hela dagen =) Vi grilla och tjöta massa. Prata om resan och så!
Så dom åkte hem runt 7 halv 8.

Så nu är jag jätte trött..

Men vi ska mysa i soffan med lite stjärnor och doppa dom i nutella choklad. Gott..
Men först ska Jonas leta upp kläder jag ska packa ner till han till Bulgarien. Han är ju inte hemma i veckan så jag får göra de men han måste lägga fram kläder för jag vet inte vad han vill ha med sej!

Aja nu ska jag hjälpa han lite.
Ha de gött.
Jonas ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0