Söndag

ja då va de redan söndag och Jonas åker imorgon =(
Hur kul är de???

Men men de är så de är! Men v34 så börjar dom va hemma och jobba eftersom som ska ha 50 års fest 11 september. Så då ska dom bygga upp massa ställningar och tält och sen ska dom ta ner de efter festen så då är han hemma mycke =D
Me like liksom!

Imorgon ska jag ringa jobbet, besiktiga Hondan och in till försäkringskassan. Och kanske hämta Josefin. Beror på om hon får start på  moppen.
I helgen har jag bara jobbat =( Som vanligt. Ska jobba nästa helg oxå men de är sista natten på länge vad jag vet. Sen är de Bulgarien som gäller, och sen jobba lite för att börja gå hemma 24 oktober =)
Längtar!

Har vart på kalas idag hos Johanna som blev 7 år. Hon fick en film och ett fint armband som jag hitta på Guldfynd. Och de blev hon glad för verkar de som =)
Sen fick hon massa mer av mamma och Josefin och pappa självklart. Och av sin egen mamma och pappa ;)
Jennifer och Jesper fick godis och kläder av mamma och pappa!
Hon kan inte låta bli ;)
Ska hjälpa Jonas att leta efter sin jacka nu. Han hittar inte den.

Så ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0