14,40

Då va jag här igen och skriver ;)
Har inte så mycke mer vettit att säga nu än förut men ändå.. har inte så mycke att göra just nu.
Har hunnit och duscha, äta frukost och ge Flisan mat =)
Och nu har hon äntligen somnat.. hon har sovit lite dåligt sen igår kväll =(
Men hon har nog ont i magen. Hoppas de går över snart..

Tycker inte om alla utslag hon fått. Örat är inte fint alls. Men BVC sa ju att de inte va någon fara men man tycker inte om när de ser så ur på min lilla tjej =(

Va ska ni glra på Nyår? Jag har ingen aning? Blir nog att vara hemma  bara.. Sa till Jonas att han kunde ju höra med Andrew om han ville komma hit och äta och lite så.. så får se va han säger..
Annars får de bli vi 3 som hittar pånågot =) Tycker inte de är så mycke att fira?

Jaja nä får la kika tv eller så nu!
Kanske ska fortsätta på min lista så blir den klar.. Man behöver ju inte ta dag för dag ;)

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0