20,02

ÄNTLIGEN har jag fått min iphone. Och installerat allt man ska och så.. eller ja min syster Josefin har gjort de åt mej..
Hon har ju gjort de med sin så då tyckte jag hon kunde göra de med min mä ;)

Så nu har man nytt nr så vill ni ha de kan ni ju maila erat på [email protected]

Nu har Josefin åkt hem och jag sitter här och skriver och kikar fb och grejar med min iphone.. sen dricker jag självklart julmust ;) Vad annars, hehe.
Jonas bror Johan är här och spelar ps3 move så dom lär va sysselsatta ett tag.
Men men lite roligt ska dom la få ha..

Är rätt trött nu.. vet inte varför jag blir de framåt kvällarna men blir la så som mamma.. mycke att göra hela tiden!

Ska fortsätta att beställa hem kort på fuji oxå. Är en del kort så de tar sån tid.
Men nån gång ska jag la få beställt dom.

Nä ska kika lite runt på h&m nu tänkte jag. Jessica sa att dom hade vår/sommar kollektionen ute redan så ska kika.

Ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0