Dag 21.. ett annat ögonblick.

Ett annat ögonblick.....
Får ta de när vi bestämde att nu är vi tillsammans..
Själv va jag inte nykter men jag minns de så väl =)

Va efter en utekväll på krogen och Jonas hade vart snäll och kört oss. Sen låg vi och prata om att en kompis hade sagt att jag va hans tjej till hans bror.. som jag inte träffat innan som jag råka träffa på Lipz..

Eller ja de va så här att Jonas hade visat kort på sin bror för jag visste att han skulle till Lipz sen stod vi och diskutera jag och Emma om de va han och så börja vi prata med han så sa Emma att de här är din brors tjej.. Så prata vi om de på natten sen jag och Jonas och då bestämde vi oss för att jag skulle va hans tjej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0