Den här veckan..

Hhmm vad har hänt denna veckan? Har bara gått 3 dagar på den..
Men i måndags så åkte jag till mamma runt halv 11 och va där och fika med henne, Pia, Anna och Fia. Sen va vi ute med hunden medans Josefin mata och tog hand om Felicia ;)
Sen vart de att hämta Jonas på Tempo(affären i Tråvad, han gick av där eftersom jag va hos mamma) och åkte till BVC för att väga och mäta min lilla älskling.
Åkte till affären sen hem och laga mat och mysa i soffan.
Tisdag va igår och då va jag hemma typ hela dagen.. sov mest och mata och bytte på Felicia. Satt lite här vid datorn. Sen åkte vi till Trollhättan och hämtade 1 bäddset som vi köpte samtidigt som vagnen men de va lite försenat. Och så hittade jag strumpbyxor som jag letat efter till Felicia.. Sen åkte vi till NÄL och lämna tillbaka lite grejer.
Åkte till MAX och åt sen mös vi la lite i soffan.
Och idag har jag SOVIT. Eftersom Felicia vägra sova inatt utan somna halv 3 så jag sov på soffan till halv 6 då Jonas kom upp. Sen så fick Felicia mat och så gick vi upp och skulle sova men hon ville inte sova i sin säng så hon fick snällt ligga breve mej i våran säng till typ halv 11 sen va de matdax igen..
Sen så har jag grejat lite här hemma, försökt få Felicia att sova. Nu öntligen har hon sovit lite mer än en timme i sträck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0