Ett ögonblick..

hhmm hur ska man välja ett ögonblick?
Jag har rätt många..
Ett när jag förstod att jag hade känslor för Jonas, ett när vi förlovade oss, ett när jag gjorde gteste och ett när Felicia kom till världen..
Så hur skaman då välja ett av domma?

Men får nog säga att de är när Felicia kom tll världen.. Då undrar la ni varför?
De va ju de finaste som fanns och den lilla människan gjorde oss 2 till 3. En liten familj som ska växa ihop.
Kan inte förstå hur vi hade bestäm oss att vänta ett tag? Så att detta inte va meningen att Felicia skulle bli till nu så är de de störta ögonblicket som jag alltid kommer minnas. Den underbaraste..
Älskar min lilla tjej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0