Fredag 20101203

3de december idag då. Går sjukt fort.. Hoppas de går lika fort till sommaren. Vill ha värme.

Idag har jag och Felicia hälsat på på jobbet 2 ggr. Och sen hos min syster.
Följde med henne och hämtade hennes vildingar.. Men de va bara 2 st att hämta. Jesper hade följt med en kompis hem. Och när vi kom tillbaka till Jessica så ståller sig Jennifer breve Felicia och tittar på henne och säger " hon är verkligen fin".. och gud  vad de värmde =)
Min lilla Jennifer.. som inte alls är så liten längre.

Men först va vi påjobbetoch fick fina kläder och sen hem till Jessica och sen såg jag att kl va "byta personal tid" så tänkte att jag lika bra kan gå in och visa upp henne för dom andra oxå =)

Och nu är vi hemma.. Väntar på min älskling som börja jobba idag.
Trodde jag skulle tycka de va jobbigt eller så när han börja jobba men faktiskt så har de gått jätte bra.. kan ju va för påsjukhuset så va ju Jonas hemma och tvätta och så ibland så då va jag själv mellan varven som sjukhus personalen kom in.


Nä ska kika Hem till Gården som jag spelat in sen mysa med Jonas för han kommer vilken minut som helst =)

Ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0