Fredag 20101231

Ja då är de året sista dag.. sammas om alla andra dagar är den. Vet inte va de är som är så speciellt med att fira att vi ska skriva nya siffror som årtal?
Jaja alla tycker ju olika ;)

Och så får jag ge mig själv lite skäll..... sitter och tycker alla andra är tråkiga som inte uppdaterar sin blogg när jag själv inte gör de =s Men får väl skylla på att vi va i Trollhättan igår och handlade lite.. köpte lite nya spel till ps3:t och lite nya filmer..
Eller ja vi The Mask, och Svanprinsessan 2-3 så filmerna va la inte så nya direkt ^^
Har ju Svanprinsessan 1 så måste ju ha dom sndra 2 =D

Så nästa vecka när Jonas börjar jobba =( Så kommer jag ha massa att kolla på.. Skönheten & Odjuret.. och Svanprinsessan 1-3.

Idag så är jag hur förkyld som helst =( Kul när man ska ha lite främmat.. Josefin och Tommy kommer ikväll på mat.. Så skulle dom nog sova här. Hade vart kul att åka till Jessica men märker på Felicia att hon inte riktigt tycker om när de är för högljutt och mycke folk.. Inte för att dom är så högljuda men barnen springer och leker och skriker lite..

Så ska bli sköt att bara va hemma..

Nä ska göra mej i ordning för att åka till systemet sen till mamma en sväng..

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥ The Lov of my life.

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0