I min handväska..

Dom somkänner mje vet att jag använder handväska kanske 10 ggr på 1 år. Ingen ide för mej att ha med de för jag glömmer bara de någpnstans ;) Fast de är jävligt praktiskt med väska.. men men.

Men just nu använder jag ju en väska.. skötväskan!
Och i den finns mest saker till Felicia faktiskt ^^
Har iaf blöjor, engångsdrag, våtservetter, ett litet skötbord som va med i väskan, ombyte till min lilla docka, min mobil och plånbok, flaska och pulver till Felicia eftersom jag inte ammar.

Ja de va väl de jag har i väskan.. Just nu iaf.

Kommentarer
Postat av: Jimmymaryam

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-22 @ 08:36:03
URL: http://jimmymaryam.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0