Lördag 20101211

hhmm konstigt datum idag... 101112^^

Jaja igår hade jag lite pizza mys med mina föräldrar och syster.. Och självklart lilla Flisan =)
Kikade på Idol och käka god pizza.

Och ja jag tycler rätt person vann =D Men tyvärr så gjorde Minnah vinnarlåten mycke bättre än Jay.
Så de är lite synd att inte den kommer spelas.. Men man får väl va li ful och ladda hem den ;)

Annars va de intemycke mer som hände igår. Jonas va ju på julbord och hade de kul.. och jag plockade lite här hemma innan jag åkte till mamma.. sen de gamla vanliga med blöjbyte och matning ;)

Jag längtar till Flisan orkar va lite mer vaken på dagen. Leka med bebissakerna och börjar skratta och så.. så man får lite rutin.. som de är nu kan jag inte lägga henne vid en bestämd tid för hon äter ju vissa tider och så..
Sen är ju hon ju bebis längre än andra.. Eller ja inte än alla andra men egentligen är Flisan bara ca 3 veckor i mogenhet.
Så att hon snart är 2 månader märks inte men så är de med pramaturfödda, dom är bebis längre. Tror Flisan kommer va de i ca 3 veckor till.. eftersom hon va 6 veckor för tidigt.

Men men nu sover hon iaf.. visst får jag mer gjort då hon sover så mycke och inte behöver min uppmärksamhet så jätte mycke.. men man vill ju inte ha en 24 timmars sovande barn..

Idag ska jag på lite tjejfest =D Men bara en liten stund. Ska hem till Natalie på lite More Than Love undervisning ;)
Nej men de ska bli kul att komma ut lite och dricka nån cider och bara va tjejer som tjötar och så =)

Nu ska jag väcka Jonas.. är ju min natt/morgon att ta Felicia och Jonas gör de imorgon..Så jag får sova ut nån gång. Men jag vaknar ändå när Flisan skriker på natten =p

Jaja nu ska jag ta Flisan för hon vakna nu =)

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0