Måndag 20101213

God morgon.. känns inte som jag sovit så värst mycke.. Felicia ville inte alls sova igår kväll men runt 00 somna hon sen till slut..
Efter jag hållt på och eldatner halv vardagsrummet =S
Nä men de va så här att jag hade tänt rättmånga ljus som jag brukar ha ochtyckte efter en stund att ett ljus såg så konstigt ut med så stor låga.. och inte gick de att släka då blev lågan bara större.. ljuset va frå PartyLight(?) och va i en fin ljusstake där ifrån så de bara börja brinna mer.. och inte vågade jag lämna ljuset så fick se att de fanns julmust.. så hälde de över.. och fan vilket fyrverkeri de blev =S
Så alla som ska släcka en eld.. gör de INTE med julmust,haha.
Så fick väckt Jonas så han fick komma ner och ta bort de och så. Som tur va slockna de ju.. Men kunde gått illa..

Men men Felicia sov till 4a ungefär sen hade hon lite svårt att komma till ro så vi va fortfarande vakna när Jonas åkte till jobbet. Men så somna vi om runt 6 halv 7 sen vakna hon vid 8 igen.. så är lite trött idag.

Ska på lucia idag på dagis =) Jennifer ska ha lucia. Kunde ju inte komma på Johannas förra veckan tyvärr.. men får se om man åker på Jespers imorgon oxå..
Beror på hur trött en e ;)

Har haft mycke funderingar runt förlossningen.. är lite tråkigt att jag inte hade en "vanlig" förlossning.. Låter dumt med hade velat känna känslan att ha värkar, krysta m.m.
Men samtidigt så är jag så gnällig när de gäller smärta så kanske va bra på ett vis att de inte blev så ;)
Kanske nästa barn.. om de blir fler.. Har ju oddsen emot mej pga min PCO.

Nä va om man skulle slänga sej på soffan lite nu innan vi ska till BVC. Skriver senhur de gick.. hur viktenär och så =)
Hade gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahah, varför inte hämtat vatten ist för JULMUST? Hahah vad roligt du är!! :-) <3

2010-12-13 @ 16:05:24
Postat av: Elin

Förlossning var en annorlunda upplevelse, dock gjorde det inte så ont som jag trodde! Men vad spelar det för roll igentligen, du gjorde snitt och jag födde vanligt, vi fick ju samma resultat, två söta små flickor :) kram på dig!

2010-12-14 @ 15:25:13
URL: http://helloeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0