Måndag 20101220

God morning..

Idag är jag på bra humör.. vetinte varför men jag bara är de =D

Och de är ju bra för orka va på dåligt humör =p

Har inte haft tid med bloggen i helgen men kul att se att de är många som är inne och kikar ändå =)

Men i veckan så händer de la lite grejer..
  • Måndag: Köra Jessica lite hit och dit, åka till THN när Jonas kommit hem, mata och byta på Felicia, mysa med henne, äta och plocka lite här hemma. Ringa kyrkan om dop.
  • Tisdag: BVC 14,20, åka till mormor så hon får se lilla dockan, flaska och byta blöja och mysa. Slå in julklappar.
  • Onsdag: Blir att bara ta de lugnt. Flaska och byta blöja ;)
  • Torsdag: Oxå bara ta de lugnt. Flaska och byta blöja.
  • Fredag: JULAFTON =) Hem till mamma på julmys =) Men innan ska vi ha julmys här hemma. Sen hem till Jonas föräldrar för att sova. Ska ändå dit dagen efter. Byta blöja och flaska.
  • Lördag: Julmysa hos Jonas föräldrar.. Byta blöja och flask.
  • Söndag: Va hemma och julmysa tror jag de blir.. Flaska och byta blöja.

Men nu blir de byta blöja för min del på Felicia =) För nu ligger hon och skricker lite så får ta henne..
Skriver mer sen efter jag kommir hem.
Jonas& Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0