Måndag 20101227

Idag är jag lite besviken.. först för jag vaknar förkyld och ont i halsen och känner mej febrig.. Så tänkte att jaja jag blir glad sen när posten kommer för då ligger avin tillmin iphone där.
Började småplocka lite och gick och hämtade posten.. Ingen avi där. Då blev jag jätte sur. Så Jonas åkte och köpte ett ps3 ist =) Så fick man med move spelet.. typ som wii fast lite annat.
Men så ville han ha endra spels å han åkte till Trollhättan och är där och kikar. Då jag inte alls känner mej fräch så stannade jag och Flisan hemma.
Så sitter här och väntar på att hon ska vakna så hon kan äta lite.
Hon har ätit lite dåligt idag =( Eller ja till och från i några dagar.
Men hoppas Jonas kommer snart förär hungrig och ska börja med maten då han kommit.

Men nu lär han ju sitta där hela tiden.. Men han börjar ju jobba på måndag så då får jag kanske spela lite ;)
Eller kolla på min Skönheten & Odjuret film jag fick i julklapp av han =)

Idag blir de hemmagjorda fiskpinnar och potatis till middag*mums*
Försöker komma på något gott man kan fixa till nyår.. Har kikat lite på recpeten.se och så så får se om jag fastnar för något..

Ska kika lite tv nu..
Ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0