Min bästa vän..

Ja då ska man avgöra vem som är ens bästa vän.. Ämnet kan va jätte käsnligt för jag kanske tycker jag är bästa vän med en person men sen tycker inte den andra personen alls vi står varandra nära.. eller tvärtom.

Men jag har ju turen så jag har allt bästa vänner ;)

En som står mej närmast och varmt om hjärtat är Linnea. Kan berätta allt för henne och vet att jag kan ringa dag som natt till henne.Och hon kan ringa mej dag som natt och jag kommer alltid finnas där. Hon finns altid där hur hon än mår själv så finns hon där. Lyssnar och bara finns där vid ens sida.. Undra vad jag hade gjort dom åren de va som jobbigast?
Men de va genom dom jobbiga åren vi kom varandra nära =) Så man kanske ska tacka din bror lite för de va ju tack vare honom vi träffades ;)
En fin bild på Linnea ♥

Sen har vi ju Emma. Har känt varandra sen barnskolan. Men de va först i tonåren vi kom varandra nära.
Hade pojkvänner som va vänner till och från. Vi tappa kontakten ett tag men tog upp den igen när "helvetes livet" va över. Och de är jag glad för idag. Vi hade ju samma erfarenhet på vissa plan.
Och våra Greklands resor kommer jag aldrig glömma ;) Och inte våra fyllor heller.. Och mer kommer de bli =)
Att du fanns där när du själv hade de jobbigt betyder mycke =)


Och så har vi Therese. Även syster till Linnea =) Vi har mest kommit nära varndra nu dom senaste åren. Och de är jag mycke glad för =)
Både du och Linnea känns som systrar för mej. Och Vet att du finns där för mej om de skulle vara något. Och jag kommer alltid finnas där om de är något.
Hon är en underbar person =)

Ja nu funkar inte uppladdningen av bilder helt plötsligt =( Så får slänga in lite bilder en annan dag på Emma och Therese =)

Och självklart har jag en ny bästa vän..
Och de är självklart Jonas. Han berättar jag allt för. Och han allt för mej. Jag kan va mej själv runt honom. Och jag kan ha lite dåligt humör om jag umgås för mycke med en och samma person och även dåligt morgon humör. Men med Jonas har jag inte. Kan träffa han 24 timmar utan att bli på dåligt humör.
Han har vart helt underbar under sjukhus tiden då jag har vart lite lessen och så. Han va alltid där och kramade och pussade mej och sa att allt kommer bli bra.
De va en ren slump att vi träffades och de är jag sjukt glad för.. kommer aldrig släppa honom ;)
Min snygging♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0