Min dag..

Min dag ser mest lika dan ut.. och samtidigt väldigt olik den andra =p
Dagen börjar med att ge Felicia mat. Och de kan va allt mellan kl 05-08. Beroende på hur mycke hon ändrar själv.
Då vi måste väcka henne var 4de timme för att ge henne mat blir de inte mycke sömn. Såman sover mycke på förmiddagen samtidigt som hon sover.
Så blir de mycke blöjbyten oxå ;)

Idag har vi mest latat oss. Fixa lite mat, bordskyckling med ris och cafe de paris sås. Sen plocka vi litegrann och kikade tv. Pch runt halv 6 åkte vi hem till mamma och pappa en sväng och hälsapå och kikade Paradise Hotel och Bonde söker Fru.. så nu har man "en tagga trå, en tagga trå" på hjärnan. Sen åkte vi till ICA och handlade blöjor och middagsmat för imorgon.
Blir "Maritas köttfärs- och risgratäng" den är skit god.
Och nu mata Jonas Felicia och jag sitter här. Blir att lägga oss sen. Vet inte när jag la mej före 12 sist..(den senaste månaden)
Så ska vi la mysa och prata lite som vi gjorde innan Felicia kom.
Köpte ett så skönt täcke igår i Ullared.. ett 200x200 så de täcker hela sängen och då vi vill dela täcke så passar de oss jätte bra ;)

Ja de är la lite av min dag idag.. har inte orkat tvätta idag men annars så består dagen av tvätt och annat plock oxå=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0