Mina syskon..

Ja syskon har jag allt ;)

2 underbara systrar.

Jessica: Som är 27 år och har 3 barn. Johanna 7 år, Jesper 6 år och Jennifer 3 år. Bor ihop med sin sambo Jörgen och läser in lite betyg för tillfället. Hon är en bra och underbar stora syster som ställer upp om de är något. Hon är en underbar mamma till sina 3 vilda barn ;) Har mycke roligt ihop =)

Josefin: Som är 18 år och går just nu på gymnasiet =) Tar studenten till våren. Hon läser handels programmet i Vara. Är tillsammans med Tommy sen drygt 2 år tillbaka. Är och en underbar syster som ställer upp när man behöver =) Som nrä jag är mörkrädd och Jonas jobbar borta så är hon hos mej ;)
Även fast de skiljer 7 år mellan oss så har vi mycke soligt ihop =)

Och självklart älskar jag båda mina systrar ;)

Sen har vi Linnea och Therese som känns som systrar för mej =) Som oxå ställer upp när de behövs på allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0