Onsdag 20101201

Första dagen påsista månaden för året..
Vad ska man hitta på idag då tro? Tvätta så klart.. gör man typ varje dag.. blir ju lite mer kläder nu när Felicia har kommit =)

Blir väl att laga mat oxå.. blir bordskyckling, ris och cafe de paris sås*mums*
Tror vi ska åka till mamma en sväng sen oxå. men får se.. kan ju va skönt att komma ut lite =)

Just de har ju glömt att skriva att BVC inte alls kom halv9-halv 10.. utan tiden va kl 1 på eftermiddagen =S Och dom ringde ju så tidigt på morgonen så jag hade nog bara hört fel när jag prata med dom.. men men hit kom dom och har en väldigt bra barnmorska =D Och Felicia hade skött sej som vanligt och gått upp i vikt.. så nu väger hon 3400.
Hon vägde 2205 när hon föddes så hon har gått upp 1kg och 204 g =)
Och hon äter väldigt bra än.. men ibalnd spyr hon upp allt. Som igår kväll spydde ho nog upp hela måltiden. Så då bada lilla älsklingen och hon älskar verkligen att bada.
Och hon är mer vaken nu på dagarna.. och även nätterna ;) ibland. Men på dagen är hon litemer mä och har börjat fästa blicken väldigt bra.

Jag lät Jonas sova lite länge idag =) Han har ju låtit mej göra de några ggr. Så vid 12 gick jag upp och väckte han. Han börjar ju jobba på fredag och då ska han ju gå upp tidigt så han kan få sova ut nu =)

Nä kanske ska hålla han sällskap i soffan nu =)

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0