Onsdag 20101208 16,05

Gisses va trött jag är.. Felicia va inte på humör för att sova i sin säng inatt så till slut vid halv 3 så somna hon i sängen när jag la ner henne. Så jag sov på soffan för våga inte lyfta i insattsen och ta med henne upp.
Sen vakna vi till när Jonas kom ner så då fick hon mat och så gick viupp och la oss. Men då va de samma visa.. inte sova i sin säng utan hon fick ligga breve mej så somna hon gott så låg vi och mös under samma täcke till typ halv 11. Sen har hon hållt på så hela dagen.. Ska inte sova själv utan va i min famn.
Hoppas inte hon är sån imorgon då Jonas ska va själv med henne. Eller så hoppas jag de går lika bra i hans famn för jag ska på bio och tänker inte åka ifrån bion för de ;)
Sen har jag plockat lite med disken och så.

Ska snart börja med maten.. Jonas kommer snart och jag är vrål hungrig.. Blir snitzel och klyftisar =)

Ja då va min lilla ängel vaken igen..

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0