Onsdag 20101215

Idag är min lilla älskling 2 månader =D
Felicia 2 dagar ♥

Idag händer inte så mycke. Jag skulle hoppa in i duschen förut men så vakna Felicia och har nyss somnat men får la vänta lite till ifall hon vaknar igen. Och Hem till Gården börjar ju snart så får la duscha efter de.

Ringde MobilBanken idag igen men idag hade dom inte fått in någon men satte mej på kö till att ha en..
Så får vi se när dom ringer..

Så fort Jonas kommit hem ska vi till mamma och hämta lådor för vi ska hämta en gris.. eller ja kött iaf. Den är färdig och klar med allt.. För pappa är i Norge så han kunde inte hämta.
Så blir la att man är hos mamma en sväng ikväll..
Så får hon laga mat till oss ^^

Annars händer inte alls mycke..
Snart är de julafton och vi har någrapacket kvar att köpa..

Ja de va tur jag inte gick och duscha för nu vakna Felicia.

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥ (eller hade jag sån tur att hon somna igen)

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0