Onsdag 20101222

Oj 2 dagar kvar till julafton =) Och tror alla packet är klara. Eller ja jag har ett packet att hämta ut från ICA men alla är iköpta.. förutom den som vi ska köpa ihop till oss.
Ett ps3.. Tror vi ska köpa de iaf.. Testade hos Jonas bror i helgen och de va riktigt kul. Eller ja Buzz och de andra som Jonas spela va kul iaf ;)

Idag händer inget.. ska bara va hemma. Förutom en sväng till Nossebro för att hämta ut paketet då förstås =)
Och idag har jag beställt en sak och hoppas den kommer =D Annars blir jag arg =(

Har som sagt inte haft tid att blogga. Men ändå har jag inte gjort så mycke.

Felicia sov underbart inatt =D Från halv 12-12 till typ halv 5. Sen fick honlite mat och blöjan bytt så vart de sova till typ 9 igen =)
Skillnad från igår natt. Då hon inte alls kom till ro.

Va och hälsade på min mormor igår och hon fick hålla Felicia =) Såg så gulligt ut. Ska försöka få upp en bild på de.

Nä ska kika Hem till Gården nu och mysa med lilla Flisan.
Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0