Onsdag 20101229

Go kväll.. nu har man färgat håret. Blev inte så stor skillnad men i hårbotten syns de iaf.
Och så har vi fixat Tommys iphone.
Och nu sitter jag och Felicia hos mamma och väntar på Jonas som är hemma hos sina föräldrar och fixar de nya bordet. Ska måla de oxå vitt.. De andra va så stort.. Sen hade vi ju ett till men vill gärna ha ett vitt bord.

Ska till systemet imorn och inköpa lite öl och cider till nyår. Så ska vi äta Mexikansk Lasagne*mmm*

Ska kanske va lite social nu.. ska se om jag kan ta lite kort på min lilla älskling med Josefins systemkamera som jag kan lägga upp =)

Så ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Men Linda du måste se den, jag varnar dig för hans dåliga val om tjejorna men annars är det en underbar filmn:)

2010-12-30 @ 22:20:07
URL: http://helloeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0