Snodde denna lista ;)

2010 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Förlossning
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Vet inte om jag hade några? Låg sjuk så va inte så intresserad.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja fast inga nära vänner direkt.
4. Dog någon som stod dig nära?: Nja dom stod mej nära en gång i tiden.
5. Vilka länder besökte du?: Bulgarien.. när jag va i 6 månaden.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: En pollenfri näsa;)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: 15 oktober då jag fick mitt underverk. Och 25/6 då vi förlovade oss.
8. Vad var din största framgång 2010?: Att jag fick fast anställning.
9. Största misstaget?: Oj vetti fan? Har inte gjort några vad jag vet. I år iaf.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: nja inte mer än pollenallergi
11. Bästa köpet?: vi köpte ju v70in så skulle la va den då.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: hushåll =S Ochbilen ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: När jag testade positivt.
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Monday Morning - Melanie Fiona
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Både gladare och lessnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Shoppat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Tror inte jag velat göra något mindre.
18. Hur tillbringar du julen?: Julafton hos min släkt och juldagen hos Jonas släkt.
19. Blev du kär i år?: Blir kär varenda gång jag ser Jonas ;) Och min lilla Flisa
20. Favoritprogram på TV?: Hem till Gården(vad annars)
21. Bästa boken du läste i år?: Hammarbyserierns 3 böcker(hoppas på fortsättning) - Carin Gerhardsen(är verkligen 3 böcker jag rekomenderar omman vill läsa lite äckligare böcker man inte kan släppa)
22. Största musikaliska upptäckten?: Hhmm ingen.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Haha en vindtorka(?)
25. Något du önskade dig men inte fick?: Fick allt jag ville. Önskade mej inget speciellt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Va i Bulgarien och tog de lugnt i skuggan. Va i 6 månaden så kunde inte göra så mycke.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Mindre svullna ben och slipper gärna havandeskapsförgiftning ;) Men de blev ju något fint av de.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? tjock
29. Vad fick dig att må bra?: När Flisan tittade ut, Jonas och att jag fick ett fast jobb.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ska man va sugen på dom? ;) Men de är la Vin Diesel som vanligt.
31. Vem saknade du?: Va en del.
32. De bästa nya människorna du träffade? hhmm har nog inte lärt känna så många nya förutom jobbarkompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0