Söndag 20101205

Gokväll..
Maten står och puttrar på spisen.. blir köttfärsås och spagetti. Jonas har fakiskt gjort köttfärsen =) Är så kul att han oxå lagar mat så intede bara blir jag.

Inatt va de Jonas natt att ta Felicia. Vi har bestämt att ta varannan natt på helgen så man får sova ut någon gång =)
Så jag fick sova ända till 12 =) Eller ja jag kunde la sovit längre men då va de dax att gå upp.

Proppen gick här igår kväll vid halv 11 så bergvärmen har krånglat lite.. så när jag skulle duscha imorses så fanns de inget varmvatten =( Men nu är de fixat =D

Sen va vi inne i Vara en sväng och handlade lite blöjor och mat och så.
Efter maten ska vi nog mysa till en bra film.. vet dock inte va än bara.
Och imorgon ska Jonas tillbaka till jobbet =( Han ska börja i Floda imorn men nu i början ska dom åka fram och tillbaka varje dag.

Nej ska kika till spagettin och duka.. Så ha de gött.

Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0