Söndag 20101212

Hhmmmåste vart lite trött igår när jag skrev.. de va ju inte 101112 =p.. En hel månad fel. Vet inte vad jag tänkte på.

Men men idag har de inte hänt mycke. Fick sova till typ halv 12 idag =D Är ju Jonas natt men Felicia är grinig som vanligt när Jonas ska ta henne.. Eller ja inte varje gång och inte på dagen. Men som förra lördagnatten va hon lessen och kom inte till ro och samma denna lördagnatten.. Och jag kan inte sovaom hon gråter så låg vaken rätt länge men till slut så tog jag henne och somna henne. Så sovhonfrån ca 4till halv 9.
Sen gick dom upp och myste =) Och jag låg kvar i sängen.

Så vart de lite söndagsmys i soffan med nån film som gick på tv4film. Jack the Kanguru tror jag den hette.
Sen åkte vi till Vara och handla lite mat och så.
Och nu har vi ätit god pastasallad till "Vem kan slå Filip & Fredrik".

Och nu mata Jonas Felicia för att sen gå upp och lägga oss =) Så hoppas jag hon sover till 3 iaf =)

Så hade gött så skriver jag mer i morn efte BVC besöket.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0