Söndag 20101226

Idag fyller min farfar 75 år =) Grattis till han. Dom kommer ner under mellan dagarna här från Bro så får gratta han mer då. Men ska allt skicka ett mess till han sen =)

Vi ska strax göra oss i ordning för att åka till Skövde. Vi vill köpa ett ps3 men får se vad de kostar först. Vet ju hur de blir att man köper de, kul första månaden sen så är de sjukt tråkit. Och då vill man ju inte slänga ut massa pengar på sånt. Men ska se på Media Market idag =) Ska även försöka hitta lite kläder. Men tror jag åker till Trollhättan i veckan ist när de lugnat sig lite.. Men får se.

Felicia sitter framflr akvariet och sover.. i babysittern.
Ska strax börja göra ordning vatten och sånt som vi ska ha med till henne. Hon lär ju blir hungri.. Hon sov från strax efter 9 igår kväll till halv 7 idag. De va nog lite jobbigt för henne igår.... Sen la jag henne mellan oss och där låg hon och prata en liten stund tills de inte alls va kul längre.
Är så roligt att hon börjar "prata" mer och mer..
Låter så härligt.. Så hon pratade massa med sin pappa imorses medans jag va på toa.

Nä hinner inte mer nu.
Skriver ikväll...
Ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Mina 2 älsklingar♥
Lite för liten för sin säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0