Tisdag 20101207

Hhmm de känns som de är onsdag idag.. och igår va de tisdag enligt mej. Men tror de va för idag skulle jag träffa Pia men hon va ju hos mamma igår och fick se Feicia så då träffades vi ju då.. så känns lite snurrigt.
Jonas fråga igår om vi skulle åka till NÄL och lämna tillbaka kylbägen och hämta ett bäddset vi beställ på Beginners imorn men sa hela tiden att du har ju bandyn så de går ju inte.. men de är ju på onsdagar han har de.
Men man blir la lite veckovill när man går hemma ;)

Igår när jag skulle vila på förmiddagen så hade mamma ringt och då va Pia där så ist för att sova så åkte jag dit. Satt där till 4 sen va de att bege sig till BVC =) Och min lilla älskling hade gått upp till 3560 g 35,5 i huvudomfång(tror jag) och 52 lång =) Hon börjar bli riktigt stor. Så nu får får hon äta fritt. Fast hon sa att de får vi bestämma själva. Behövde inte deras medgivande för de.. så blev lite ställd för man har ju gjort som dom sagt.
Men min älskling vakna efter 4,5 timme så de är ju bra =)
Inatt har jag fåt sova ut. Hon somna vid 1 ungefär och vakna halv 4 och fick mat, somna vid 4a och vakna runt halv 8 och fick mat.. så nu efter vi myst lite i soffan sover hon igen. Så jag ska länga mej på soffan jag oxå.
Får passa på..

Har lite disk att ta hand om men de får vänta.. tar de sen.
Och en maskin med tvätt ska jag slänga på sen oxå =)

Va ska man äta idag då? Alltid lika svårt.. kan ju hoppas att Etage Grillen har öppnat igen.. men tror inte renoveringen har blivit klar än =p

Nä nu blir de soffan.. ska hämta mitt duntäcke och mysa ner mej med.. Men nu ringer nog Jonas så blir la vaken en stund till ;)

ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0