Tisdag 20101214

ÄNTLIGEN funkar internet.. lite grann iaf.
Har krånglat i flera dagar och va ute på fb funkar bara i några minuter.
Så får se om detta inlägger kommer upp.

Ska vara Linnea på hennes fråga =) Jo de va så att de va så stora lågor så våga inte lämna ljuset själv utan ville få de släck så fort som möjligt.. och inte fatta jag att elden inte klarar kolsyrat ;)

Idag har jag mest sovit.. plockat och har kusin Sara på besök =) Skulle åkt på Jespers lucia men är så trött och ont i huvudet =(

Ringde MobilBanken idag och visst hade dom fått in iphones idag.. men dom hade gått på 20 sekunder.. dom hann knappt lägga ut dom i butiken sa han*suck*.. Blir så sur.
Och inte blir de bättre av att Josefin beställde en igår ;) Men jag ska allt få min iphone..

Nä ska mysa med Jonas strax =)

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0