Tisdag 20101221

God morgon..
Jisses va trött jag är idag.. Felicia har inte sovit så jätte bra inatt =( Men får hoppas hon gör de natten som kommer så man får ta igen sig lite =P

Har som vanligt massa att göra idag.. Eller ja massa och massa.

  • Tisdag: Slå in packet, åka till BVC, hälsa på Mormor, plocka här hemma. Laga nån mat,Förslag? och shjälvklart ta hand om Felicia =)

Igår vart de åkandes lite hit och dit.. Först Ginza. sen Willys, sen hem till Jessica för att he Flisan mat. Sen gick jag till jobbet och hälsade på.. Och va där ända till 5. Sen åkte vi till stan när Jonas kommit hem och handlade dom sista julklapparna.

Hhmm hade tänkt försökt blogga lite idag men nu vakna Flisa. Hon känner på sig när jag ska blogga så jag inte kan =p

Men nu tystnade hon så hon kanske somna om så kan ju försöka hinna med lite lista =)

Ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0