Tisdag 20101228

God morgon.. inatt har vi sovit jätte bra allihop =) Flisan vakna strax efter 7, fick lite mat och sen somna till typ 9.
Men snart vänder de la så hon vill upp och leka vid 7 tiden ist ;)
Nu ligger hon och tittar på akvariet i sin babysitter.. Och små skrattar lite.. Älskar att höra henne prata =)

Undra om alla har fått bloggtorka? Allas bloggar jag läser så är de samma inlägg som de vart i flera dagar.. eller så är de så att dom har annat för sig än att sitta vid datorn ;)
Jag lär la få sitta här jämt nu eftersom vi köpte ps3 igår.. haha. Nej men jag spelade allt oxå igår. Hans bror kommer hit idag och ska koppla in internet och de på den.. så ska dom testa move spelet.. Han har ju de oxå så domska spela mot varnadra och se hur de är..
Jag villju ha buzz men ska köpa de någon dag närjag får tid..

Idag händer inte så mycke.. förkylningen är borta(än så länge) men har lite ont i halsen. Så ska städa undan lite mer.. eller ja är la bara dammsuga kvar. Typ..
Orkade inte de igår.
Sen så ska jag gå till postlådan och kollaom avin ligger där i så Jonas kan åka till Nossebro och hämta hem min lilla iphone.. Alla undrar varför jag köpt 3gs.. men jag vill inte ha iphone4. Tycker iphone 3 är snyggare. Och dom är typ likadana så varför ska man köpa de värsta för?
Nä iphone 3gs räcker för mig =)

Nu ropar min lilla Flisa på mej så får ta henne.
Ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: jossankossan

ja samma för mig, alla bara klagar på vfr jag bara köper 3gs:P säger samma att jag inte behöver en bättre :)

2010-12-28 @ 11:53:44
Postat av: Elin

Nu har du massor att läsa :)

2010-12-28 @ 17:29:10
URL: http://helloeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0