Torsdag 20101210

Oj idag är de 14 dagar kvar till julafton =)
Och igår va jag och Josefin och kikade på Harry Potter.. Och vi va helt själva i hela biosalongen..
Va rätt gött faktiskt =) Man behövde inte bry sej om om man pratade högt eller prassalde med godispåsen.. och man kunde sätta sej precis vart man ville =D
Och man störde sej inte på att andra prata eller prassla.

Innan bion så va vi på Överby en snabbis för jag ville köpa en tröja men de fick gå fort för vi skulle ju hämta biljetterna oxå. Så köpte mej enstickad myströja från Gina Tricot. Som jag tänkte ha på julafton ihop med nån fint linne och byxor.. eller om man skulle ha kjol? har inte bestämt mej än.

Och Felicias klädsel är äntligen klar =D hon ska ha en jättesöt röd klänning med hjärtan på,en vit body under och strumpbyxor.. hon kommer va så söt min lilla älskling =) Men dom där strumpbyxorna va INTE lätta att hitta.. leta överallt. Sen hittade jag dom på Beginners =) *lucki me*

Och vad Jonas ska ha på sej vet varken han eller jag.. Men de får han bestämma helt själv faktiskt ;)

Idag tänkte jag äta lite mellanmål.. eller lunch som de så fint heter. Brukar ju inte äta något alls under dagen tills Jonas kommer hem förens 5 typ. Och maten brukar va klar allt mellan 5-8.Beroende på hur seg jag är med att börja med maten och om vi behöver handla och så.
Men idag ska jag äta bacon och stektpotatis tänkte jag =) För Jonas ska kanske på julbord idag. Han har inte bestämt sej än för han vet inte vilka som ska dit och inte kul om de inte är nån han känner direkt. Så han skulle kolla runt lite..
Så får vi se om jag ringer mamma och tycker dom kan äta pizza med mej till Idol ;)

Igår hade jag ingen lust att blogga =( Men så är de ibland.. Försöker få Jonas att förstå att jag behlver en Iphone i julklapp ;) Får se om han förstår hinten ;)

Nä nu ska jag fixa lite här.. ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0