Torsdag 20101216

Urch vilket oväder man vakna till idag =( Inte alls kul.. Jag som skulle in till Nossebro och hämta ut ett paket..
Men stannar hellre hemma.. vill inte ut i detta väder med Flisan.

Igår va vi hos mamma till typ 11.. Delade upp kött vi köpt.
Så Jonas va jätte trött idag ;) Han brukar ju lägga sig runt halv 11 typ och igår blev de närmare 12..

Idag händer inget.. ska bara va hemma. Är sur för en sak.. Så humöret är "stanna hemma humör" =(
Är sjukt kallt här inne. Men de har la mä att göra att de blivit kallre ute för värmen står på samma. Men i sovrummet är de jättevarmt.. Vet inte om de är för att rören till bergvärmen går i väggen där. Men så kan fallet va.
Urch känner att de blir ett tråkigt inlägg idag eftersom jag är på dåligt humör.......................

Så hade gött så skriver jag mer sen om jag blir på bättre humör!
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0