20100223

God morgon.

Ja då va de morgon igen. Fast känns inte så för har knappt sovit. Hatar när jag inte får sova som jag vill.
Men de är min hals som spökar =(

Men men nu är jag uppe iaf. Har legat i sängen och löst lite korsord(ja ja de låter gamlat) sen kom Josefin och tog mina kläder!!! Som vanligt =p
Men men får la dela med mej när hon är snäll och sover här när Jonas är borta på veckorna.

Och denna jävla snön.......................... Nu snöar de IGEN. Hatar skiten. Och imorgon ska jag till Jessica och sova för vi ska åka och handla på torsdag så hoppas  de slutar så man kan  åka. Vill ju inte åka i värsta snöovädret.
Men tror att de kommer sluta snöa snart =D

Undra va man ska äta för mat idag?! Kanske skulle ha bajcon och makaroner idag igen. De är ju gott.....

Ska färga mitt hår snart. Men de blir nog samma som vanligt =(

Aja nä nu ska jag kika in MetalTowns hemsida lite. Så jag vet lite mer om tatueringsmässan på lördag  =D Vill tatuera mej men får se hur de blir med de.... Vad ska man ha? Och vart???

Aja ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0