Bullbak...

Ja och Tommy baka lite bullar förra veckan =) Va roligt. Fast han bara gjorde degen och rulla och la dom på plåten och gick in och satte sej och spela. Sa att jag skulle ropa när kaffet och bullarna va klara så fick JAG städa upp allt =p

Här är lite bilder från de =)
Tommys deg


Tommys deg.
Lite "kryddning"

några av dom klara bullarna :)

Och självklart måste jag lägga upp lite bilder på katterna när jag ändå håller på =)

Majsan♥
Stina♥
Stina♥
Majsan♥

Och en sista bild på mej och Jonas =)
Jag och hjärtat♥

Nä om jag skulle gå ner till tvätten igen. Och tvättat 5 täcken på några dagar nu =@
Mina söta katter har kissat på 3 täcken coh självklart hade dom kissat på 2 täcken förra veckan och 3 i måndags =( + att dom kissa på de för ett tag sen så jag fick tvätta ett hos mamma. Inte kul.

Ska jobba 16,30-21-30 idag på Mandelblom och se ska la bli kul Har inte jobbat dagen när på jag vet inte när =s Så de ska bli kul =)
Har sökt 3 tjänster som är ute oxå. Men risken är la liten att man får dom.
Aja nä ska la försöka göra lite nytta....

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥




Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vilka söta katter:-) Riktigt fina!

Och bullarna...Ge mig!! Fan vad goda dom såg ut drägglar

Puss!!

2010-02-09 @ 23:29:06
URL: http://mittlivmedangest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0