Harrys...

Igår va jag och Emma♥ på Harrys. Och de va kul =) längesen jag va ute och festa =)
Men vakna utan baksmälla idag =) Fast iof så blev de inte såå mycke drika igår.

Har precis kört Jonas till Tobias. Dom ska spela innebandy till fem. Så då har jag redan åkt till jobbet. Ska jobba ikväll 17-01 så får träffa han då =) Men får väl inte väcka han för hanska ju upp fem och åka till Frillesås halv sex. Så blir han borta till torsdag eftermiddag. Så i veckan ska jag väl inte göra så mycke.
Imorgon ska jag till Cecilia och hälsa på och på kvällen ska jag till Jessica med Josefin och kika film och tisdag tänkte jag hälsa på Linnea om hon är ledig då =) Om jag inte blir inringd och måste jobba e klart. Måste ju tyvärr ta sånt först i början på månaden eftersom man inte vet hur mycke jobb de blir resten av månaden.

Men nu ska jag nog sätta mej och läsa tills jag ska åka. Läser Hypnotisören av Lar Kepler och den är riktigt bra =)

Jaja ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0