Jobbet...

har jobbat idag igen. 7-14 på Blåklint. Va kul att va där för en gångs skull =) Igår jobba jag på Mandelblom 16,30-21,
30. Men självklart så försov jag mej imorses. Pinsamt(A)... Men grejen va den att jag trodde de va tisdag idag vilket de inte är.... de är ju onsdag. Så som tur va så ringde Jonas med kvart i 7 så va bara att slänga på sej kläderna och springa till bilen.. Snacka om panik ^^ men är så typiskt när man ska jobba morgon för första gången på ett bra tag och på Blåklint som jag inte vart på på år och dar oxå =S

Aja nu är jag hemma igen iaf =) Åkte till mamma efter jobbet och tyckte hon skulle laga mat till mej men de sluta med att jag laga mat åt henne och pappa, hehe. Så blev korvstroganoff =)

Och nu har Jossan åkt hem. För denna veckan. Hon skulle va med Tommy så nu är jag själv här inatt. Och hela nästa vecka för hon har lov. Men de ska nog gå =)

Nä nu ska jag kika TV tror jag.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0