Ny vecka...

Ja då har en ny vecka börjat och Jonas har åkt =( Tråkigt. Men de är la sånt de är. Och imorses ringde han vi börja prata om lite grejer. Som jag inte riktigt vill skriva än här men om vi kommer fram till ett beslut ihop så kanske de blir bra med de =)
Ska ringa imorgon och kolla lite grejer. Men hoppas de blir så =D Men får se.
Kanske lite tidigt? Vem vet...

Idag har jag vart hos Cecilia. Vi åkte till Vårgårda och åt på McDonalds sen hem till henne och kika hur hon bodde och drack kaffe och tjöta lite. Och nu är jag hemma och ska läsa nya ELLE jag fick idag =)

Ska åka till Jessica ikväll och kika film med Josefin. Kom inte ihåg va filmen hette menfår la skriva de sen =)
Vet inte vad vi ska äta för mat idag? innan vi åker till Jessica. Men något måste de ju bli.

Imorgon ska jag kanske till Linnea =) Ska messa till henne ikvälls å får vi se =)

Aja nä nu ska jag kika lite TV.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: christoffer

Nu har jag tänkt att ha en liten tävling på min blogg, vill du vara med så skriver du in att du vill vara med och ditt namn på din blogg i en komentar.



Jag kommer att välja ut 5 st bloggar och dem 5 bloggarna laddar jag upp på min bloggsida. :)

Läs mer på min blogg!

2010-02-09 @ 11:19:46
URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0