Snöööööööööööö

fan va snö de har kommit... hatar skiten.
Ser knappt ut.

Just de har fått svaret från mammografin.. eller ja jag ringde till dom och fråga om de va något och hon sa att de va inget och fråga va jag ska göra då? Och kärringen svarar: du får leva med smärtan.............
LEVA MED SMÄRTAN.. är hon dum eller... jag kan ju knappt jobba fan... kärring.........................


Pratar med Johan nu. Han är på väg hem från Uppsala nu.

Vakna av att Josefin stod och titta på mej och skratta.
Hon och Philip va här när jag kom upp.

Aa nä nu kan jag inte skriva mer. Får prata klart med Johan.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken idiot!! Du får söka läkare igen och säga att du gjort mammografi och att det inte visade något fel. Klart du inte ska leva med det!

Puss!!

2010-02-22 @ 12:47:45
URL: http://mittlivmedangest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0