Sömnig...

Är sömnig som satan.... Har jobbat natten som va så va hemma vif 8 typ och så ringde Johan när jag va halv vägs hem. Så prata med han till typ halv 9 sen läste jag klart boken Hypnotisören av Lars Kepler. Hur spännande som helst =) Så nu får jag se va jag ska börja på för bok sen.

Fick svaret från mammografin igår och dom såg inget så dom ville jag skulle gå till Vdc och göra nya prover eller va de nu va. Så de får blir på fredag för middag för idag fanns de inte tid =S Så Åkte till Trollhättan med Josefin och hennes kompisar och bowla för de va 2 st som hoppa av. Och ja, jag kom sist =S
Nä nu orkar jag inte sitta här mer.
Ska bränna ut filmen Up och kika på den efter The Real DesperateHouswife=)

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0