Tråkigt..

urch har tråkigt. Skulle åkt en sväng idag men så starta inte bilen för de är så kallt =( Så får hoppa de. Får ta de en annan dag ist. Kanske blir imorgon eller tisdag.

Men behöver städa men sitter och pratar med Linda på msn =)
Hon ska ha bebis om 3 veckor. Och jag är lite avis faktiskt.

Har pratat med chefen idag och hon skulle skicka hem mitt schema så jag vet hur jag jobbar. Blrjar ju ändå på måndag. Eller ja anställningen gäller från då.

Haha ser på tv nu och ser att de ska börja en ny säsong av Sveriges Värsta Bilförare. De är ju så bra =) Så missa inte de 4 mars.

Ska fixa lite bajon och makaroner till Josefin sen. Och jag ska nog ätat rester tror jag. fast jag inte helst äter micro mat.

Linnea: Ja jag ska gå till vårdcentralen så fort min förkylning förvunnit och ta upp de igen. Här i Vara. Är bättre här.

Nä ska kika OTH nu sen mat och sätda.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Hej! Skulle du vara intresserad av en ny design? ;)

2010-02-22 @ 21:43:56
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0