Tvätt...

urch har mängder med tvätt... Orka när man inte mår bra.

Jonas kom hem igår*woho* Men orka intemysa så mycke men vi myste så mycke de gick.

Och nu är han och klipper sej i Skara. Så jag har varit duktig och diskat och slängt in en maskin tvätt. Ska la ner och byta snart. Men när Jonas kommer hem får han ta över =)

Tror jag börjar bli förkyld oxå. Har ont i bihålorna och näsan rinner lite. Men hoppas jag slipper de.

Och kom på igår att jag kommer ha semester för första gången =D
Känns konstigt. Kan hitta på massa saker ju. Och hoppas den är samtidigt som Jonas har sin =)


Aja nä nu ska jag nog slänga in en till tvätt sen blir de att slänga sej på soffan.

Och fundera på va man ska äta. Jonas vill ha thai mat så kanske de. Men då får man åka till Trollhättan och tror inte de är så bra att jag gör de om jag har magsjuka. Så får nog bli lite hemlagat =) Om jag får i mej något.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0