Dax...

Då va de dax att börja jobba igen =( Tråkigt men sant!
Börjar 21,15.. Känns inte så kul men vad ska man göra! Måste ju ha pengar..

Men sen är jag ju ledig i några dagar!

Får ta med mej en bra bok till jobbet som jag kan läsa medans de inte finns något att göra! Har massa papper att fylla i oxå*suck* Hatar att fylla i tidrapporten. Blir alltid fel.
Men får försöka iaf =)
Sen får man ju sällskap i typ 15 minuter av nattpatrullen.

Imorgon ska vi la åka till lägenheten igen om vi orkar. Men MÅSTE göra de. Och är ju lite roligare och går snabbare när man är 2 st.

Vi har nyss ätit middag. Hemma gjorda hamburgare. Får se vad vi hittar på imorgon till middag.

Och nästa vecka kommer Josefin hit och ska sova.. Hoppas hon ite glömt de ;) Får ringa och påminna henne.

Nä nu får man la kanske gå och lägga sej igen. Känns som om man nyss gått upp. Iof så vakna jag kl 8 och låg och läste en stund och sen somna om så man kan säga att jag vilat lite i några timmar innan vi gick upp!
Men om jag lägger mej nu kan jag nog hålla mej vaken hela natten =)

Har läst klart Blodläge av Johan Theorin. Den va bra =) Så inatt ska jag börja på min sista bok av Sophia Kinsella - I väntans tider! Har leta och längtat tills den kommit ut i pocket för har dom andra i pocket och så kan man inte köpa en inbunden =p
Så blev skit glad när jag hittade den =D
Så nu ska jag äntligen börja på de..

Men men, får sluta för nu =)

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0