Fort...

Denna dagen har gått väldigt fort. Eller ja de har de gjort dom senaste 2 veckorna.. Mej gör de inget iof för de går fortare tills vi får semester igen + att de blir närmare födseln =D

Mamma och pappa kom förut och dkulle hjälpa oss med TV:n och vi kom på va de va för fel men vi kunde inte fixa de idag. Får bli en annan dag. Men kan ju se lite kanaler iaf =) Och Hem till Gården kan jag ju se via nätet...

Sen blev de att vi åkte med dom hem så gjorde jag korvstroganoff.. eller ja vi gjorde lite var i den! Jag krydda och dom andra rörde och skörde.. Imorgon blir de fiskbullar och potatis!
Ska ju regna imorgon sägs de så hoppas på de så man kanske kan grejja lite i lägenheten! Vi måste sätta igång där nu!!*suck*

Lusten är veckligen inte här men ju fortare de blir gjort så slipper vi tänka på de sen =)

Och på måndag börjar arbetslivet igen! Tråkigt men sant! Så blir natt på måndag..
Sen ledig några dagar för att sen jobba igen. Men jobbar bara till 25/8 sen drar vi till Bulgarien =)

Nu ska jag kika lite tv!

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0