hhmm

Här hade jag suttit och skrivit en del och så förvinner de bara för jag lägger upp en bild =(

Men iaf.. får skriva lite av de jag skrev.

Måndag idag.. igen! Att veckorna går så fort.
Fast de gör inget för de går fortare tills bebisen kommer + att Bulgarien kommer närmare =)

Längtar tills man kan börja köpa barnvagn och massa kläder! Har köpt lite kläder bla bilden under =)

Och en annan body jag bara va tvungen att köpa, en vit där de står "PAPPA VET MYCKE MEN MAMMA VET ALLT" Så självklart va de tvunget =)

I veckan blir de la jobb som vanligt. Ska nog åka till Trollhättan imorgon tror jag.
Men får se.

Nu ska jag ta mej en macka!

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0